1. Работодател
  2. София
  3. ДРУЖЕСТВО ЗА КАСОВИ УСЛУГИ
Оценка
Препоръчва фирмата Преглеждания ()
Обща оценка на работодателя

ДРУЖЕСТВО ЗА КАСОВИ УСЛУГИ

София, р-н Овча купел ул.ИВАН ХАДЖИЙСКИ 16

Добави мнение. Помогни на другите да намерят добър работодател.

Всички ( 0 ) Положително ( 0 ) Неутрално ( 0 ) Отрицателно ( 0 )

Потребител: Администратор

Имаш ли информация за работната среда в тази фирма? Каква е атмосферата? Мотивиращо ли е заплащането? Предлага ли и други ползи? Какви са условията, които предлага? Благодарим предварително!
Покажи повече >
Беше ли мнението полезно? 22 32
Отговор до: Администратор

Потребител: Настоящият служител

19.02.2024 16:44
Здравейте.

Работната среда в ДКУ София - град е задимена и осеяна с фасове. Атмосферата е напрегната и изострена. Заплащането е между 1500-1700лв чисто, като шофьор, охранител, оператор АТМ и инкасатор, взимат едни и същи пари, без значение, че то носиш отговорност за пратките и мъкнеш тонове монети а охраната си гледа тик-ток. Условията на труд са трагични, носите милини, нямате оръжие, бронежилетка, брониран автомобил или поне адекватен колега, било то охранител или шофьор, ако не дай си Боже стане нещо. Но, нищо. Те вратите на бусовете така или иначе, или не се заключват, или не се затварят. Има и коли които не са бронирани.  Предлагат редовна смяна 5 на 2, до 168 часа, всичко над тези 168 часа, щели да заплащат на четвъртия месец. Няма такова нещо, работите по 25-26 дни месечно, всички съботи, извънреден труд, за осем месеца, още чакам. Не мога и да напусна все още, искат ви ТРИ МЕСЕЦА ПРЕДИЗЕСТИЕ, ако не го спазите им дължите три брутни работни заплати. Ако напуснете без предизвестие, също. Заплашват със запор на сметки.
Не започвайте в инкасото на ДКУ, не плащат, не ги интересува за вашето здраве и сигурност, дори не можете да напуснете. За почивни дни, абсурд! Заплашват, че ако пуснете болничен, ще изпратят проверка на личният ви лекар от здравната инспекция. Ако искате некоректно отношение и трън в гащите, това е вашата фирма. 
Успех!
Беше ли мнението полезно? 84 7
Отговор до: Администратор

Потребител: Rob dku aofiq

13.03.2024 19:54
Работната среда е напрегната и то доста.
Има колеги с ментални отклонения,неясно как започнали работа след като е нужно психо.
Работи се от понеделник до събота,като се работи между 25/27 дежурства в месеца по 10/15 часа,защото нямат хора.
Извънреден труд НЯМА,дават там нещо малко под формата на ДМС и толкос,колкото да замажат очите. Чисто се взима 1600лв. + 100лв. Ваучери за храна. Автопарка е под всякаква критика! Коли които не палят, не спират и не се заключват! Скоро на едни колеги,вече бивши млади момчета им се запали буса в движение и едва успяли да слязат защото се запалила заключващата система!
Служителите там са между 50 и 70 годишни.
Работи се без бронежилетки и без оръжие понеже на никой не му пука за живота на момчетата.. И сега най-забавното ако недай си боже се разболееш се праща проверка на Джипито. Не може да боледуваш в ДКУ само бачкаш. Ако си тръгнеш понеже си се сдържал да не пребиеш някой от всички дупелизци там им дължиш 3 брутни заплати или иначе казано 6300лв. Ако дадеш молба за напускане тя бива скъсана и оставаш РОБ на ДКУ.
Беше ли мнението полезно? 75 1
Отговор до: Rob dku aofiq

Потребител: Трътко

02.04.2024 10:50
ОСЪЖДА „ДРУЖЕСТВО ЗА КАСОВИ УСЛУГИ“, ЕИК 175327305, адрес: гр.
София, р-н ОВЧА КУПЕЛ, п.код 1632, ул. „Иван Хаджийски“ № 16 да заплати на С. И. А.,
 с постоянен адрес: гр. С., ж.к „Д.“, бл. ., вх. ., ет.., ап. . , СУМАТА от
13789.06 лв. (тринадесет хиляди седемстотин осемдесет и девет лева и шест стотинки),
представляваща брутния размер на обезщетението по чл. 225 ал. 1 и ал. 2 КТ за времето от
12.10.2023 г. до 28.03.2024 г., ведно със законната лихва върху главницата считано от датата
на исковата молба – 13.11.2023 г. до окончателното изплащане.
Беше ли мнението полезно? 30 2
Отговор до: Трътко

Потребител: Трътко

02.04.2024 14:48
РЕШЕНИЕ
№ 259
гр. Сливен, 28.03.2024 г.
В ИМЕТО НА НАРОДА
РАЙОНЕН СЪД – СЛИВЕН, I СЪСТАВ, в публично заседание на
двадесет и осми февруари през две хиляди двадесет и четвърта година в
следния състав:
Председател: Живка К. Желязкова - Спирова
при участието на секретаря Албена Г. Василева
като разгледа докладваното от Живка К. Желязкова - Спирова Гражданско
дело № 20232230104398 по описа за 2023 година
Предявен е иск с правно основание чл. 421, ал. 2 от КТ и насрещен иск с правно
основание чл. 344, ал.1, т. 1, т. 2 и 3 от КТ и чл. 357 от КТ.
Настоящото производство е образувано въз основа на предявен от „Дружество за
касови услуги“ АД с правно основание чл. 221, ал.2 от КТ срещу С. И. А. за заплащане на
сума в размер на 7500.57 лв., представляваща три брутни работни заплати.
Беше ли мнението полезно? 30 2
Отговор до: Администратор

Потребител: Истинов.

08.05.2024 20:05
В тази фирма е АД ,не почитат служителите,унизително заплащане .С една дума за тях си РОБ без никакви човешки права!
Беше ли мнението полезно? 23 0
Отговор до: Администратор

Потребител: Даро

10.05.2024 16:13
По далеч от тази фирма!
Беше ли мнението полезно? 20 0
Отговор до: Администратор

Потребител: Радаро

18.05.2024 22:56
Лоша
Беше ли мнението полезно? 14 0

Потребител: Slujitel

Отрицателно мнение
18.06.2024 15:30
Докато Румен Стойков работи в ДКУ Плевен и  не се обръща внимание на отвратителното му отношение към служителите няма да спра да коментирам тук и да давам гласност на държанието му! Румен Стойков е отвратителен като човек, като служител и като ръководител!
Покажи повече >
Беше ли мнението полезно? 39 0
Отговор до: Slujitel

Потребител: Анонимен

19.06.2024 19:47
Безочлив и нахален, това е големия измислен шеф Румео! Да знаеш, че голяма част от колектива не те понася и да стоиш е безочие, но това е Румчи, знае, че няма къде да отиде и натиска стола! На никой не му трябват хора с фалшиви ТЕЛК РЕШЕНИЯ и ментални отклонения! Жалко, че служителите са длъжни да търпят цялата му простотия и лудост!
Беше ли мнението полезно? 26 0

Потребител: This

Отрицателно мнение
14.06.2024 16:57
Хубавите дни в ДКУ Плевен бяха за кратко, г-н Р. С. се завърна. С нови сили  за създаване на напрежение и нови намерения за интриги. Служителите си поеха за кратко въздух и дори за малко атмосферата беше приятна за работа. Уви,  ситуацията вече е по старому
Покажи повече >
Беше ли мнението полезно? 56 0
Отговор до: This

Потребител: Лоли

15.06.2024 10:15
Точно казано свърши спокойствието! Този човек освен да всява раздори, паника, хаус и да крещи друго не знае! Господина живее, за да тормози и обижда служителите! Когато го няма всеки с всеки се разбира появи ли се интригите започват! Един човек подлудява цял един колектив! Ако някой мисли, че се е променил се бърка! РУМЕН Е ОЩЕ ПО-ЗЛОБЕН!
Беше ли мнението полезно? 51 0
Отговор до: Лоли

Потребител: Писна ми

15.06.2024 22:36
Хубаво е в профилактичните прегледи да има среща и с психолог, тогава може би ще се види истинското лице на господина!
Беше ли мнението полезно? 42 0
Отговор до: Писна ми

Потребител: Slujitel

15.06.2024 22:45
Мисля, че тогава съвсем спокойно ще може да му се изкара още един ТЕЛК на база психичното му състояние!
Беше ли мнението полезно? 43 0

Потребител: Andi

Отрицателно мнение
10.06.2024 8:21
Истинско щастие е когато Р.С го няма в ДКУ Плевен! Тишина и спокойствие цари между всички! Дано не се връща повече!
Покажи повече >
Беше ли мнението полезно? 38 0
Отговор до: Andi

Потребител: Slujitel

10.06.2024 11:24
Дано! За всички това ще е най-добрия вариант!
Беше ли мнението полезно? 28 0

Потребител: K

Отрицателно мнение
06.06.2024 15:11
Румен Стойков, когато се намеси в работния процес или се опита да създаде такъв обърква всичко. Вярно, че има моменти, когато го прави нарочно с цел интригата. Но нека си го кажем...определено има доза не познаване и не разбиране на работния процес в ДКУ. Защото всички можем да пушим и да си почиваме, но не всички ставаме за ръководен кадър. Хубаво е да се осъзнае, че той определено не става!
Покажи повече >
Беше ли мнението полезно? 35 0
Отговор до: K

Потребител: М

06.06.2024 18:39
Кажи нещо съществено стига рева!
Беше ли мнението полезно? 0 29
Отговор до: М

Потребител: К

06.06.2024 22:03
Ето нещо съществено лично към теб: когато няма какво да кажеш е най-добре да замълчиш!
Относно Румен Стойков е написано конкретно какво мисля за него.
Беше ли мнението полезно? 29 0
Отговор до: К

Потребител: Бай Ганьо

07.06.2024 7:36
Държи се арогантно и с неприязън към почти всички хора! За него всички са смотани и глупави и за нищо не стават! Да псуваш и обиждаш жени е израз на слабост и избиване на комплекси! За да те уважават се иска и ти да уважаваш!
Беше ли мнението полезно? 25 0

Потребител: Valdi

Отрицателно мнение
01.06.2024 19:41
Психическото състояние в което се намира господина не му позволя трезво да гледа на ситуацията! Злобата която изпитва към нас служителите му пречи трезво да поставя задачите! Благодарение на него работа се спъва и не върви! Жалко че не се взимат мерки и му се позволява да се прави на велик! Господина търси вината в хората а не в себе си! Господина не вижда че вече никой не го понася с грозното поведение което има към всички! Господин Р.С не търси виновни за отношението към теб виновен си ти и психичното ти разстройство!
Покажи повече >
Беше ли мнението полезно? 39 0
Отговор до: Valdi

Потребител: S

02.06.2024 8:05
Този човек така и не разбра, че проблема е в него, а не в останалите служители. Не може един човек да пречи на цял колектив  и на работния процес. Отделно от това неговата некомпетентност допълнително обърква работата. Не мога да разбера дали нарочно обърква служителите или го прави от некомпетентност. И, ако го прави нарочно какво цели с това? Да създава хаус и интриги ли? На кой е нужно да се обърква работата? И без това има достатъчно работа, че пък и той да създава допълнително напрежение.
Беше ли мнението полезно? 35 0

Потребител: S

Отрицателно мнение
29.05.2024 13:39
Да си дам и аз своето мнение за Румен Стойков.  Мисля, че човек с качества и достойнство отдавна да е напуснал. Той стои само защото няма друга алтернатива. А няма такава, защото не притежава нужните качества да бъде на подобна позиция. Едно е да влезеш някъде с връзки,  друго е да се докажеш сам! Той определено се доказва като неуравновесен и некомпетентен човек!
Покажи повече >
Беше ли мнението полезно? 43 0
Отговор до: S

Потребител: Лоли

30.05.2024 13:02
Той отдавна е неуравновесен, но има подкрепа и му се позволява да се държи като диктатор!
Беше ли мнението полезно? 27 0

Потребител: GR

Отрицателно мнение
25.05.2024 13:52
Управлението в Плевен е като от  времето на Трети райх! Г-н Р.С се държи като бесния диктатор Фюрер! Всички сме се сработили като добра машина и диктатура не ни е нужна!Уж болен пък крещи  като заклещен, но докато му се позволява ще си разиграва всички!
Покажи повече >
Беше ли мнението полезно? 35 0

Потребител: Анонимен

Отрицателно мнение
17.05.2024 7:29
Нищо добро!
Покажи повече >
Беше ли мнението полезно? 20 0

Потребител: S

Отрицателно мнение
15.05.2024 18:46
Нека всички "смотаняци" се преброим тук. Така ни нарече г-н Румен Стойков днес на събранието:) и пак викове, псувни и обиди от този човек
Покажи повече >
Беше ли мнението полезно? 30 0
Отговор до: S

Потребител: Сали

15.05.2024 19:02
Смотаняци е меко казано и други псувни имаше!
Беше ли мнението полезно? 24 0
Отговор до: Сали

Потребител: Попова

15.05.2024 20:40
Какво очаквате от тоя индивид, 15 години се е държал като простак един два месеца няма да оправят нещата! Селянина с джапанките и тролея това е той! Големия шеф селяндар!
Беше ли мнението полезно? 22 0
Отговор до: Попова

Потребител: S

15.05.2024 20:47
Простака си е простак! Няма промяна при него! Само, че не се усеща, че вече всички му се  смеят и не го взимат несериозно:)
Беше ли мнението полезно? 20 0
Отговор до: Сали

Потребител: S

15.05.2024 20:45
Не ми е удобно да напиша буквално това, което се изля от устата на този човек. На мен вече ми става смешно...пълна излагация от негова страна:)
Беше ли мнението полезно? 21 0
Отговор до: S

Потребител: !

15.05.2024 20:53
Подмазват му се и той си мисли, че е велик, но не е пълен про…. Е!
Беше ли мнението полезно? 20 0
Отговор до: S

Потребител: ?

15.05.2024 21:04
Какво ?
Беше ли мнението полезно? 0 0
Отговор до: S

Потребител: Он

27.05.2024 20:47
Много сте си, 28, цял клас смотаняци
Беше ли мнението полезно? 0 0
Отговор до: Он

Потребител: !

29.05.2024 8:42
Само ангел Румен не е!
Беше ли мнението полезно? 4 0

Потребител: Sorry

Отрицателно мнение
14.05.2024 15:13
Крясъците и ругатните пак огласят стените на ДКУ Плевен. За Румен Стойков промяна няма!
Покажи повече >
Беше ли мнението полезно? 22 0
Отговор до: Sorry

Потребител: !

15.05.2024 15:41
Подлец интригант!
Беше ли мнението полезно? 7 0

Потребител: Anonymous

Положително мнение
09.05.2024 19:01
Немога да разбера,какво целите с тези грозни, обидни и лоши отзиви спрямо някой хора!Ако си вършите работата,никой няма да ви навреди,напротив,винаги ще може да разчитате на тяхното разбиране!Бъдете хора и се подкрепяйте!Там сте едно голямо семейство!
Покажи повече >
Беше ли мнението полезно? 4 40
Отговор до: Anonymous

Потребител: Slujitel

10.05.2024 8:17
Аз обиди към Румен Стойков не виждам,  единствено се оплакваме от отношението му! Обиди се сипят от неговите привърженици! Това,  което основно се пише, е че Румен Стойков се държи по непрофесионален начин! Именно "благодарение " на него работата не може да върви нормално. Няма как да си вършиш работните задължения, защото той променя непрекъснато задачите, които поставя. Отделно не е нормално да внася напрежение между колегите, да прави интриги и да злепоставя определени хора, които си е нарочил. Реално за да върви работния процес трябва да има колектив. А той прави всичко възможно да няма такъв! Това е!
Беше ли мнението полезно? 37 0
Отговор до: Slujitel

Потребител: ?

10.05.2024 9:18
Това защо не го каза когато бяха шефовете ами се лигавиш постоянно? Не ви ли е срам непрекъснато да плачкате? Виждате, че никой не го е…. за тоя сайт кво ръмжите само? Айде малко да се събудим и ако искате да бъдете чути го направете където трябва! Стига ала бала празни приказки дайте факти дайте аргументи! И мен ме дразни, но свършва деня и бай чао няма да го мисля тоя ангел непрекъснато! Той да си лае, но никой не го отразява! Гледайте си кефа смейте му се и стига вече циркове, че станахме за смях! Викате, че прай лудница ама май с пасанките всички са у лудницата!
Беше ли мнението полезно? 5 26
Отговор до: ?

Потребител: Slujitel

10.05.2024 9:25
Каквото трябва е казано на шефовете! Защо реши, че не съм го направил? И ти видя ли промяна някаква след събранието? Единствено това, че сега ги прави тихичко нещата.
Беше ли мнението полезно? 30 1

Потребител: Slujitel

Отрицателно мнение
08.05.2024 9:16
Предлагам да си направим една анкета и до се отбележи колко от служителите не харесват Румен Стойков. Защото този човек си живее с мисълта, че тук се пише от двама,  най-много трима души. Да вземе да види и осъзнае реалността. Отделно от това искам да споделя за отношението му към колегите, които имаха смелостта да изкажат  на събранието мнението си за него. За разлика от тях той няма такава смелост и сега действа по неговия си грозен начин. Ходи при служителите и интриганства и се подиграва. Нарочно внася раздор и разногласия. Пък да ми обясняват от София, че не можел да влияе на работата и на колегите. С тихо и подигравателно отношение също не се работи!
Покажи повече >
Беше ли мнението полезно? 32 10
Отговор до: Slujitel

Потребител: Пародия

08.05.2024 11:40
Няма никакъв смисъл да се прави каквото и да било, защото пак ще извърти нещата в негова полза, а човека показа, че има яки връзки с шефовете в София! На кой друг ще му дават заплата да пуши цигари цял ден и да се прави на шеф къвто не е !
Беше ли мнението полезно? 32 9
Отговор до: Slujitel

Потребител: писна ми

08.05.2024 13:29
Явно ти не се от смелчаците които се разкриха... Ха ха смешник (не те обиждам просто не ти знам името и те асоциирам с образа ти в моята глава)! спри да пишеш под различни имена. Като си толкова сигурен че си прав - напиши си името и застани зад него и пиши или се обади директно на шефовете си тук или в София. Стига си ни занимавал с глупости и напускай като си толкова недоволен... ама явно никъде не те искат та си стоиш на сигурната службичка...
Беше ли мнението полезно? 10 24
Отговор до: писна ми

Потребител: До писна ми

08.05.2024 14:17
Много ти се иска да е един човек, но не е!!!!  Да се обадиш е като да търсиш вода в пустинята смисъл няма! Ела и работи малко тук и да те видим защитнико дали ще си толкова отворен/а.
Беше ли мнението полезно? 24 5
Отговор до: До писна ми

Потребител: писна ми

08.05.2024 14:36
Що не пробваш да си кажеш където трябва, пък да видим. Мишка (не ти знам името), що не земеш да си ходиш... а, забравих, няма къде да отидеш...
Беше ли мнението полезно? 6 24
Отговор до: писна ми

Потребител: Slujitel

08.05.2024 18:50
Аз където трябва съм се обадил, ти не го мисли това. Така, че мога да си пиша, където и каквото си поискам. И няма да ти падна на нивото и да те обиждам, ти сам си се излагаш. Относно това дали ще напусна или не, това си е мое решение. Ти лично не можеш да ми кажеш какво ще правя. Дали ще напусна, дали ще се оплаквам в София, дали ще пиша тук си е само мое решение и за твое съжаление ти не си ми фактор!
Беше ли мнението полезно? 18 0
Отговор до: Slujitel

Потребител: ruli

09.05.2024 12:36
За да не те обидя ще се обърна към теб с "майсторе", та майсторе щом ти е толкова тежко там, напусни и си обърни внимание на здравето. Ако някой се чувства зле някъде, защо е там? Мазохист?
Беше ли мнението полезно? 0 5
Отговор до: ruli

Потребител: Slujitel

09.05.2024 13:00
Интересно защо групата на Румен Стойков все подтиква служителите, които не са доволни от неговото отношение да напуснат?!? Ми защо не напусне пък този отявлен специалист в сферата си г-н Румен Стойков? Ние нали сме мишки и никъде не ни искат. Хайде той като е толкова успешен в кариерно отношение да напусне и да отиде на друго място! Един човек срещу цял колектив! Кой е по-важен? Колектива и работната среда или един мислещ за нещо господин?
Беше ли мнението полезно? 10 0
Отговор до: Slujitel

Потребител: ruli

09.05.2024 14:18
Майсторе, майсторееее
Беше ли мнението полезно? 0 0
Отговор до: Slujitel

Потребител: Стоянова!

08.05.2024 19:49
Хората се срахуват гласно да изразят мнението си! И главно причината е ,че София покровителства психарското поведение на Р.Стойков!Последиците за таг ще са катастрофални! Не можете да си представите до къде може да стигне този екземпляр!
Беше ли мнението полезно? 19 2
Отговор до: Slujitel

Потребител: Справедливост!

08.05.2024 20:22
Страх,Страх,Страх това е цялата ИСТИНА! Страх от господстващата убийствена подлост,отмъстителност,коварство на Р Стойков! Щедро подкрепена от София и развързала мръсните му ръце , постъпки и действия!
Беше ли мнението полезно? 16 1

Потребител: Za shivacha

Отрицателно мнение
04.05.2024 17:01
Робо надзирател е точното определение за измисления шеф чехли Р.С. Господина не може да си почива, трябва да е в джаза да следи обстановката да не би случайно да изтърве нещо. Румиби, ДКУ не е шивашките цехове където си крещял на утрудените хора и си ги унижавал, тук вече няма кой да ти търпи простотията! Ако искаш да се правиш на важен, върви в шивашките фирми там ще се впишеш идеално!
Покажи повече >
Беше ли мнението полезно? 33 2
Отговор до: Za shivacha

Потребител: Оня другия

05.05.2024 23:11
"Хей отворените" Застанете до човека и му кажете в очите какво желаете или от какво страдате. Иначе сте най-обикновени комплексари.
Беше ли мнението полезно? 7 22
Отговор до: Оня другия

Потребител: Да питам

06.05.2024 7:05
Какво да му кажат? Вижда се че са дребни душици, силни са само анонимни, мухали
Беше ли мнението полезно? 7 24
Отговор до: Да питам

Потребител: Сами

06.05.2024 10:06
Оооо компанията с обидите се включи, браво същите сте като него или самия той се защитава! И нещо важно, господина чу и директното мнение за него, затова сега се опитва да изгони изразилите мнение служители!
Беше ли мнението полезно? 19 6
Отговор до: Сами

Потребител: Да питам

06.05.2024 17:37
Жалък
Беше ли мнението полезно? 2 5
Отговор до: Сами

Потребител: uS

07.05.2024 16:09
Ти си е.ати пича, но началника не те обича :) що така?
Беше ли мнението полезно? 2 5

Потребител: 2

Отрицателно мнение
01.05.2024 8:16
Почивните дни в ДКУ Плевен са буквално почивни, защото го няма най-големият дразнител-Р. С.
Покажи повече >
Беше ли мнението полезно? 40 0
Отговор до: 2

Потребител: Къртица

01.05.2024 9:19
Какво искате от този жертвен агнец? Човека само иска да помага, за да не става Батак! Въпреки здравословното му състояние, дава всичко от себе си! Леко полеко се връща в старата фаза на крясъци и псувни, но нищо такива им трябват на шефовете интриганти и про…………!
Беше ли мнението полезно? 37 0

Потребител: 1

Отрицателно мнение
29.04.2024 20:27
Този човек Румен Стойков и без това основно се скатава, защо не вземе да излезе една дълга отпуска. Че да си починем и ние от него. А, ако не се и върне от нея ще е най-добре. Тъкмо ще си почине и ще си възстанови малко нервите. Че много напрегнат напоследък.
Покажи повече >
Беше ли мнението полезно? 35 0

Потребител: Andi

Отрицателно мнение
28.04.2024 9:00
Един ден няма спокойствие от г-н Стойков! Даже и в почивните дни звъни да досажда на хората! Румчо, почивай си моля те! Искам да събереш сили за нови интриги, и разбери, че хората и без да нареждаш знаят как се работи!
Покажи повече >
Беше ли мнението полезно? 44 0

Потребител: Divane1

Отрицателно мнение
26.04.2024 15:12
Трябва да си луд да почнеш работа .След последните промени на трудовия договор
Покажи повече >
Беше ли мнението полезно? 10 0
Отговор до: Divane1

Потребител: Да питам

26.04.2024 16:23
И какви са промените?
Беше ли мнението полезно? 2 0
Отговор до: Да питам

Потребител: Divane1

27.04.2024 8:55
Ами вече има анекс към трудов договор до 56ч работна седмица което автоматично изключва инзванредни и компетенции.По член 119 КТ тъй че нема право на меънкане
Беше ли мнението полезно? 6 5
Отговор до: Divane1

Потребител: Да питам

27.04.2024 9:54
Ти си тъп по рождение или ходиш на курс? Поредния философ, гумен.
Беше ли мнението полезно? 7 0
Отговор до: Да питам

Потребител: Divane1

27.04.2024 15:31
И майкати и тя така
Беше ли мнението полезно? 0 0
Отговор до: Divane1

Потребител: Да питам

27.04.2024 20:30
В грешка си, тя не е, но си наследил много тъпота от твоята  :)
Беше ли мнението полезно? 0 0
Отговор до: Divane1

Потребител: Не на диванетата!

28.04.2024 6:41
Ама наистина си много тъп/а. Как реши., че няма да има извънреден труд? Що не поработиш малко извънредно и да си платиш на адвокат да ти обясни. Диване1
Аман от разбирачи прости! 
Затова нямаме колектив, винаги ще се намери някой тъпак да изръси някоя глупост и да настрои колегите!
Що не си бачкаш и да спреш да ни занимаваш с твоите простотии !
Беше ли мнението полезно? 10 1

Потребител: Sl

Отрицателно мнение
26.04.2024 5:22
Прави ми впечатление, че с това обръщение "бате " се включва един и същ човек и директно започва с обидите. Мисля това е показателно за интелекта на съответния човек. И преди да започнеш с нападките ще ти кажа, че не съм аз автора на постовете. Но съм съгласен с написаното. И, ако ти следваме съвета доста хора ще трябва да напуснем. За да остане Румен с още 2-3 служители. То си личи групата на Румен и тук, директно обиди...точно си следвате метода на действие на Румен Стойков. Този господин да вземе да си влезе в ролята на служител, какъвто всъщност е. Да започне да върши нещо все пак! Седи зад бюрото и само ръси простотии и  прави интриги! И си личи отдалече кои са му в групата на приближени. За тях отношението е едно, другите за него не са хора!
Покажи повече >
Беше ли мнението полезно? 23 6

Потребител: Da se zae

Отрицателно мнение
24.04.2024 19:18
Румен Стойков е човека, който разби един цял колектив с подлите си мизерни игри! Румен Стойков е човек, който не си намира мястото докато не премахне набелязаната цел! Шефовете дойдоха на организиран театър (събрание) от Румен Стойков, който беше прозвънял едно ядро от хора, за да ги накара да застанат зад него. Питам защото на кафе отидоха само хората застанали зад него, нима другите хора не са важни? Или така трябваше, за да може г-н Стойков да продължи с номерата! Разберете, че Румен е един интригант, манипулатор и злобар, който търси само и единствено интригата! 
Някой дано скоро разбере, че това с Румен не де търпи вече!
Покажи повече >
Беше ли мнението полезно? 41 29
Отговор до: Da se zae

Потребител: Наблюдател

25.04.2024 7:06
Бате ти  си пълен НЕНОРМАЛНИК ! Стига си ни занимавал с твоите проблеми !  Що не вземеш да  напуснеш  тази работа  като все ти си неразбрания?  Явно си някой самотник  и си търсиш с какво да си усмислиш деня!
Стига си ни занимавал с твоите глупости!
Беше ли мнението полезно? 40 34
Отговор до: Da se zae

Потребител: Nqkoi

25.04.2024 8:33
На кафе с шефовете отиде едната смяна, защото другата беше НА РАБОТА. Малоумен ли си да не го схващаш?
Беше ли мнението полезно? 35 31
Отговор до: Nqkoi

Потребител: Хъни

25.04.2024 9:53
Има някой малоумен в цялата работа и това е Р.С! А колкото до работата, не виждам някой да се оплаква от самата работа, всички оплаквания са от друго естество!
Беше ли мнението полезно? 31 1

Потребител: Sorry

Отрицателно мнение
23.04.2024 18:42
Като чета коментарите основно хората са недоволни не от самото дружество. Основното недоволство е от Румен Стойков. Явно проблема не е в самото дружество, проблема е само един човек. Много интересно с какво толкова този човек е повече от цял един колектив?!? Дали е вярно това, че само един ТЕЛК го държи на работното му място? Много въпроси може да си зададеш като четеш коментарите!
Покажи повече >
Беше ли мнението полезно? 27 3
Отговор до: Sorry

Потребител: Рок

23.04.2024 20:49
Повече е защото има първо телк и второ дебели връзки!
Беше ли мнението полезно? 24 1

Потребител: Анонимен

Отрицателно мнение
23.04.2024 13:21
Беше ли мнението полезно? 8 1

Потребител: Anonymous

Отрицателно мнение
21.04.2024 11:23
Руменчо,  неделя е, почина ли си? Успокои ли се вече от събранието в петък? Боли ли те още...нещо? В понеделник с нови сили и нова болка
Покажи повече >
Беше ли мнението полезно? 32 0

Потребител: Anonimen

Отрицателно мнение
19.04.2024 15:59
Румене! 
Понеже знаем, че много се интересуваш от мнението ни за теб, ще се постараем да ти покажем, че не струваш за нищо! Ти нямаш елементарни качества на шефче, каквото искаш да си! Малко си успокой нервичките не е добре за здравето ти! А и с толкова нерви ще вдигнеш телка, който така силно те пази! За Румен може да работи с телк а за други колеги не може! За Румен всичко може той и супер Румен!
Покажи повече >
Беше ли мнението полезно? 38 0

Потребител: Black Friday

Отрицателно мнение
19.04.2024 12:28
ДКУ Плевен = пълна психоза
Покажи повече >
Беше ли мнението полезно? 36 11

Потребител: Sorry

Отрицателно мнение
18.04.2024 6:43
Като  почне да се пише, че Румен Стойков сега не крещял. Хора разберете, отношение на подигравка, открити обиди и манипулация с години не могат да се изтрият само с едномесечно намаляване на тона. Това, че хората са работили с години в такава среда и са го приели за нормално е тъжно. Това, че част от тези хора все още не могат да осъзнаят, че такова поведение е недопустимо е още по-тъжно. Да те мачкат не е допустимо! Да те обиждат също! Да ти се подиграват още повече! А Румен Стойков изживявайки се на шеф точно това прави от години. И ще продължи да го прави и сега по един или друг начин. Румене,  разбери, изгубиш ли уважението на хората веднъж каквото и да правиш не може да си го върнеш. Служителите те познават много добре и не те уважават и зачитат. Вече си за подигравка! Спри се! Махни се!
Покажи повече >
Беше ли мнението полезно? 40 0
Отговор до: Sorry

Потребител: Писател

18.04.2024 9:23
Бате ти си пълен издухалник! Кво ни занимаш с тоя пич? Оправяйте се другаде!
Беше ли мнението полезно? 46 19
Отговор до: Писател

Потребител: Sorry

18.04.2024 11:52
С удоволствие, но действията ми биха били наказуеми. А и "пича" не е мъж в истинския смисъл на думата. Та с неговите действия по неговата глава!
Беше ли мнението полезно? 30 0
Отговор до: Писател

Потребител: Бъра бъра

18.04.2024 13:03
Баче Руми е пичага! Не бърза багажа си да стяга, защото връзката му е голяма! С хората се подиграва срама няма!
Беше ли мнението полезно? 26 0

Потребител: Slujitel

Отрицателно мнение
17.04.2024 13:41
Вижте, в нито един коментар не се говори против самото дружество. Единствените отрицателни коментари са само и единствено против Румен Стойков! Този човек с поведението си петни името на дружеството!
Покажи повече >
Беше ли мнението полезно? 28 1
Отговор до: Slujitel

Потребител: Inkasator

17.04.2024 16:50
Това дружество има ли си шефове - има.Те запознати ли са какви ги върши тоя - запознати са. Отношение вземаха ли - не.
Дружество много хубаво , няма що......
Беше ли мнението полезно? 23 0
Отговор до: Inkasator

Потребител: Inkasator

18.04.2024 5:44
Шефовете от София, искат да не се петни името на дружеството. Аз не прочетох една лоша дума против ДКУ-Плевен, единствено има коментари за прословутият със селско и вулгарно държание ангел( Румен Стойков)
Беше ли мнението полезно? 16 1

Потребител: Za chesta

Положително мнение
17.04.2024 8:36
Много грозно е заради лични вражди да се петни името на ДКУ! Фирмата е коректна, заплатите се дават на време и осигуровките са на това което получаваш! Трудно е в днешно време да намериш фирма където да знаеш кога си на работа и колко точно ще получиш!
Покажи повече >
Беше ли мнението полезно? 17 8
Отговор до: Za chesta

Потребител: inkasator

17.04.2024 16:56
Вие май забравяте че дружеството е 25% държавно.За какви осигуровки и редовни заплати се говори.Защо се пада толкова ниско ? Значи да бъдем благодарни че все пак труда който се полага се заплаща ? Големи разсъждения, няма що!!!
Беше ли мнението полезно? 18 1

Потребител: R S

Отрицателно мнение
16.04.2024 7:20
ДКУ Плевен, подгответе се, ангелчето Р. С. всеки момент ще долети :) и ще разпери крила над служителите за да им помага :)
Покажи повече >
Беше ли мнението полезно? 25 1
Отговор до: R S

Потребител: Пазителят

16.04.2024 10:05
Призванието му е АНГЕЛ ПАЗИТЕЛ, да се грижи за благоденствието и спокойната работа на служителите в ДКУ- Плевен! В което призвание, Румен е много добър, стига да не го виждаш и да не си на работа!
Беше ли мнението полезно? 20 1
Отговор до: Пазителят

Потребител: Slujitel

16.04.2024 10:29
Ако може него да го няма ще е най-добре! Ето тогава благоденствието и спокойствието ще се настанят трайно в ДКУ Плевен!
Беше ли мнението полезно? 16 1

Потребител: Slujitel

Отрицателно мнение
15.04.2024 13:20
Вижте сега, всички знаем, че Румен Стойков за две стотинки работа не върши. Всички знаем, че Румен Стойков е с отвратително отношение към служителите. Всички знаем, че Румен Стойков не е компетентен в сферата си. Той затова и така се е закотвил в ДКУ Плевен. Защото никъде другаде не го искат. Нека освен нас служителите да го знаят и хората, които евентуално ще искат да започнат работа в ДКУ Плевен. Нека са наясно с обстоятелства и обстановката, които ги очакват.
Покажи повече >
Беше ли мнението полезно? 29 2
Отговор до: Slujitel

Потребител: Фаворит

15.04.2024 16:38
Прави се на умряла лисица! Като вали ходи без чадър, понеже в свикнал да минава между капките! Злобата която изпитва към всички не му позволява да види реалната ситуация и това, че вече никой не го понася!
Беше ли мнението полезно? 25 0
Отговор до: Фаворит

Потребител: Смешко Румен

15.04.2024 16:52
Той е толкова злобен и противен, че вече става смешен. Явно не разбира, че вече няма уважение и респект към него. Единствено предизвиква смях и съжаление в хората,  с които работи.
Беше ли мнението полезно? 25 0

Потребител: 1

Отрицателно мнение
15.04.2024 8:53
Ангелчето Румен сега пърха с крила из ДКУ и се мазни наред. Но не може да заблуди никой. Всички знаем, че това е моментна фаза и всеки момент може да избухне.
Покажи повече >
Беше ли мнението полезно? 36 0
Отговор до: 1

Потребител: Angel

15.04.2024 9:43
Не пишете глупости! Кога ангелчето (Румен) е повишавал тон, използвал е нецензурни думи и обръщения? Може би отговорът е докато спи!!! Хаха
Беше ли мнението полезно? 33 0
Отговор до: Angel

Потребител: ДКУ

15.04.2024 10:49
Пълна пародия и смях! Да знаеш че 90 процента от служителите не те харесват и да продължаваш да се правиш на голямо шефче е направо смях. Руменее спри с нарежданията свърши нещо!
Беше ли мнението полезно? 28 2

Потребител: 1

Отрицателно мнение
14.04.2024 15:22
Приключват почивните дни и с тях и спокойствието в ДКУ Плевен. Румен Стойков тези два дни гаранция е мислил нови интриги и подли постъпки!
Покажи повече >
Беше ли мнението полезно? 42 0
Отговор до: 1

Потребител: Angel

14.04.2024 16:45
Моля Ви се, какви са тези глупости от Вас? Румен,никога не е бил в епицентъра на интригите и подлите постъпки!!! Та, това е АРХАНГЕЛ Стойков!!! Хахахаха, човекът е толкова свят и сдържан!!!
Беше ли мнението полезно? 35 0
Отговор до: Angel

Потребител: 1

14.04.2024 16:59
Добре, че разбирам иронията Ви :)
Беше ли мнението полезно? 27 0
Отговор до: 1

Потребител: Хъни

14.04.2024 17:27
Човека никога не крещи псува и обижда все пак се закле!
Беше ли мнението полезно? 23 0
Отговор до: Хъни

Потребител: 1

14.04.2024 18:46
Ах, да забравих тази така важна подробност. И то се закле в най-милото за един човек,  децата си!
Беше ли мнението полезно? 20 0

Потребител: K

Отрицателно мнение
14.04.2024 10:48
Ангела Румен Стойков, е отпочинал добре и утре със свежи сили ще се вихри с ценните си съвети, за да не става така, че да се забатачим! Моля ви всички да го слушаме, защото ако не е той ние сме прости и не знаем както да правим!
Покажи повече >
Беше ли мнението полезно? 33 0
Отговор до: K

Потребител: 1

14.04.2024 19:56
Този светец така да се грижи за нас и работната атмосфера....а ние сме такива лоши хора...пу пу пу....горкия човечец, без вина виновен сме го изкарали...
Беше ли мнението полезно? 21 1

Потребител: Slujitel

Отрицателно мнение
13.04.2024 10:16
Човек, който се кълне в децата си е прогнила душа. Човек, който се кълне в децата си за неща, които е направил е човек без душа. А Румен Стойков точно това прави. Всички чухте на събранието. Повече няма какво да кажа за него. Делата му говорят достатъчно за него.
Покажи повече >
Беше ли мнението полезно? 45 1
Отговор до: Slujitel

Потребител: Rosa

13.04.2024 13:07
Чуди се вече как да се спаси защото знае, че няма къде да отиде, всички го познават колко е л….! Това, че не крещи и изпада в истерия не значи, че не си върти номерата! Уж казвал как да е по лесно и да не се забатачва работата, но нещо не се получава, батака е пълен! Руменее ти осенен батаци и интриги друго не правиш! Пуши си цигарите и ни остави на мира! Когато те няма и въздуха е по чист!
Беше ли мнението полезно? 36 0
Отговор до: Slujitel

Потребител: Аз

13.04.2024 15:12
Представям си щом се кълне в децата си какъв безскруполен човек е! Ето това е "достоен човек"!
Беше ли мнението полезно? 32 0
Отговор до: Аз

Потребител: Хей

13.04.2024 21:11
Колко малоумен човек трябва да си,че да се закълнеш в най-милото си и да знаеш че си виновен??? Но да не забравяме,че това е Румен, той на всичко е способен! Румене, с всяка изминала минута падаш още повече в очите на служителите!!! Същинска Дева Мария само че мъжки вариант!!
Беше ли мнението полезно? 21 0

Потребител: Join

Отрицателно мнение
13.04.2024 9:34
На Руменчо трябва да му дадат златен медал за интригант на века! Много му приляга тази роля! Манипулатор, лицемер, лъжец, хитрец и злобар! А забравих и ТОРМОЗНИК!!!!!!!
Покажи повече >
Беше ли мнението полезно? 33 1

Потребител: ISTINATA

Положително мнение
12.04.2024 13:43
Хора, ставате банални и за посмешище вече. Вие сте анонимни мишки и гнили круши. Срам за вас, търсите само интриги и да очерняте. Като не ви изнася-НАПУСНЕТЕ и оставете ние нормалните хора да работим с Р.С. 
П.С Р.С. не съм го чул да ругае и обижда, вие явно имате ментални проблеми.
Покажи повече >
Беше ли мнението полезно? 2 47
Отговор до: ISTINATA

Потребител: Slujitelite

12.04.2024 13:53
Тръгваш с обиди, не си по различен от Румен Стойков. И с това комуникацията ни приключи.
Беше ли мнението полезно? 34 1
Отговор до: ISTINATA

Потребител: Лъжата

12.04.2024 14:02
Какъвто главатаря,такива и поданиците му. Веднага с обиди! Вие да не сте доктор,че такива епикризи ни прилагате(ментални проблеми).  Ние един по един ще напуснем! Но не се смятайте за нормални,щом защитавате тази гнила душа! Не, аз никога не съм чувал Р.С. да ругае и обижда, той човека е толкова мил и добър, като ангелче е.....
Беше ли мнението полезно? 39 0
Отговор до: Лъжата

Потребител: копирач

12.04.2024 15:53
Човек колкото и да е търпелив към такива дразнещи елементи идва момент в който му пада пердето. Така че си ви представям, какви дразнители и професори сте и това отношение сте си го извоювали.
Беше ли мнението полезно? 0 26
Отговор до: копирач

Потребител: Ааа

12.04.2024 16:52
Разбира се, целият колектив е крив. Само Румен Стойков е прекрасен. Моля Ви се, смешни сте с тези изказвания.
Беше ли мнението полезно? 24 0
Отговор до: копирач

Потребител: Лъжа

12.04.2024 17:33
По-големи "дървени философи" и "дразнещи елементи" от вас защитниците на Сатаната, НЯМА!  Забелязвам,че използвате доста простовати изрази, вижда се че нямате богат речник, но какъвто Румен, такива и Вие!  Желая да ми разтълкувате и този великолепен и сложен израз " пада пердето"(на мен никога не ми е падало перде, явно вашето  не е закачено добре), защото  вие сте доста интелигентна личност ?!!
Беше ли мнението полезно? 24 0
Отговор до: Лъжа

Потребител: Пх

12.04.2024 18:33
Хитър Петър ти ли си?
Беше ли мнението полезно? 0 9
Отговор до: Лъжа

Потребител: Копирач

12.04.2024 18:43
То това е идеята , тук съм анонимен и мога да си представям както си искам и резултата го постигам. Забавно ми е да чета анонимници, който се чувстват важни тук, щото извън нета са неможачи.
Беше ли мнението полезно? 0 17
Отговор до: Копирач

Потребител: Ааа

12.04.2024 20:02
А Вие като сте толкова важен, значим и "отворен" защо сте и Вие анонимен? Наравно с нас " нещастниците ", излезте с името си тогава ,щом се присмивате на другите, че са анонимни!
Беше ли мнението полезно? 18 0
Отговор до: Ааа

Потребител: Ббб

13.04.2024 8:39
Я па тоя, ти на голем разпоредител се вживяваш
Беше ли мнението полезно? 0 0

Потребител: Slujitelite

Отрицателно мнение
12.04.2024 10:55
Специално към Румен Стойков се обръщам, защото знам че чете и си позволява и да отговаря. Нали не си мислиш, че сме те забравили и ще спрем да пишем. Когато ти спреш с интригите и да настройваш хората един срещу друг,  тогава и ние ще спрем. Даже ще е най-добре изобщо да те няма!
Покажи повече >
Беше ли мнението полезно? 30 1
Отговор до: Slujitelite

Потребител: 1%

12.04.2024 12:33
Ще спрем да пишем,когато се махне! Да не му виждаме мазната физиономия и да слушаме обидите и псувните, които се леят като водопад от душата му прогнила!
Беше ли мнението полезно? 27 1
Отговор до: Slujitelite

Потребител: хаха

12.04.2024 12:54
Т. е. искаш само да чете, да отговаря му е забранено от теб :)))) забавлението с вас е на 100%
Беше ли мнението полезно? 2 21
Отговор до: хаха

Потребител: Slujitelite

12.04.2024 13:01
Но моля, нека си отговаря. Той отговаряйки в неговият стил само се излага. Така, че изобщо не ми пречи. Нека и другите да го видят колко му е капацитетът и възпитанието! Въпреки, че е друго да те ругае или обижда лично. Когато крещи цинизми значи може, но ти да напишеш тук, че го прави не може. Интересна логика.
Беше ли мнението полезно? 15 0

Потребител: Pistons

Отрицателно мнение
12.04.2024 10:23
Мързела е болестно състояние в съчетание с ментални проблеми е бомба! Години на ред в Плевен се прикриваше истината за Румен Стойков, но вече стига! Вълка козината си мени, нрава не! Така и Румен може да не крещи, но интригите и проблемите нямат край! Проблема не е само в това дали вика или не вика, проблема в това да се гледа на хората като на равни а не на мой и твой!
Покажи повече >
Беше ли мнението полезно? 31 2
Отговор до: Pistons

Потребител: Slujitel

12.04.2024 10:57
Той не смята колегите си за хора, камо ли за равни. Но ти си прав, човекът е с ментални проблеми. Да си ходи вкъщи да си почива и да се лекува!
Беше ли мнението полезно? 26 1
Отговор до: Slujitel

Потребител: Slujiteeel

12.04.2024 12:38
Прави сте, като е болен човек, защо трябва да а се натоварва излишно с ходене на работа??? По-добре да си почива вкъщи, и по този начин ние да си почиваме от отсъствието му!!! Само на неговите защитници ще им е тъжно и самотно от отсъствието на интриганта!
Беше ли мнението полезно? 23 0

Потребител: Az

Отрицателно мнение
11.04.2024 20:41
Така, досега само четях. Но вече срещам няколко поста, които призовават да се спре да се пише и това ме подтикна да пиша и аз. Пишете да се спре с писането, че е безмислено, че положението е така от години. Добре, това че ние търпим това поведение от години поради някакви причина, не е основание да не се изказват мнения. А хора, които искат да постъпят на работа в ДКУ Плевен не би ли трябва да са наясно с токсичната среда, в която ще дойдат? Това, че Румен Стойков е с отвратително държание спрямо всички нас и ние си мълчим е добре, така ли? Най накрая хората дръзнаха да се изправят и изкажат мнение, дори и анонимно. Така се започва. Адмирации на колегите дръзнали да пишат тук, адмирации на колегите опълчили се видно на събранието, адмирации на напусналите колеги, които не си замълчаха и обявиха, че си тръгват заради Румен Стойков. Разберете веднъж вече престрашили се, хората няма да спрат.
Покажи повече >
Беше ли мнението полезно? 37 2

Потребител: Slujitel

Отрицателно мнение
11.04.2024 15:41
Неадекватното поведение на Румен Стойков продължава. Този човек има проблеми, нека си обърне внимание и отиде да си почива. Ако е завинаги ще е най-добре!
Покажи повече >
Беше ли мнението полезно? 41 3
Отговор до: Slujitel

Потребител: Патриоти

11.04.2024 17:55
Колеги и колежки!
Стига вече глупости! Почти всички знаем каква е ситуацията, такава е била и ще бъде! Не е необходимо едно и също нещо да се приказва постоянно! Човека си има връзки ще си работи да е жив и здрав още дълго! Гледайте си кефа забавлявайте се пък каквото е писано ще стане! С писане в сайта не става дела и факти трябват! Когато някой пречи и не е в полза на колектива трябва да му се покаже а не да се мишкува! Скоро ще излезна с името си в заявление за напускане и ще разкрия още много интересни факти! Просто в тази сайт моето присъствие бе до тук защото смисъл няма! Успех на хората, който ще останат в ДКУ, както и успех на новите хора!
Беше ли мнението полезно? 23 3
Отговор до: Патриоти

Потребител: :)

11.04.2024 18:07
Пуснах сълза
Беше ли мнението полезно? 1 17

Потребител: DKU PLEVEN

Отрицателно мнение
11.04.2024 11:24
Днес падна в капана един достоен колега и приятел! Името му няма да цитирам, но начина по-които се постъпи с него е началото на разчистване на сметки! Другите надигнали глава да се готвят да последват неговия път!
Покажи повече >
Беше ли мнението полезно? 45 2
Отговор до: DKU PLEVEN

Потребител: Вяра в доброто

11.04.2024 12:01
Румен тепърва започва да разчиства сметки. С колеги, които се изправиха на събранието и си казаха всичко, или с тези колеги,които не са от неговият лагер, които имат акъл в главата си сравнение с тези, които го защитават! Срам за вторите,които споменах! Да защитаваш простотията и пошлостта, това е знак на ниска интелигентност!!! Жалко за колегата ,че така Румен е постъпил с него!
Беше ли мнението полезно? 43 1

Потребител: Primer

Отрицателно мнение
11.04.2024 10:53
Здравейте на всички,които влизат в сайта четат, коментират или и двете! Искам да ви попитам, всички Вие чухте на събранието в понеделник, шефовете от София какво споделиха с нас служителите , че Румен Стойков е  на длъжност Главен касиер. Така, въпросът ми е колко пъти  сте видели точно тази персона да изпълнява задълженията си, колко пъти го видяхте да пълни касети? Жените,които са главни касиери, ако започнат като Румен да не си изпълняват задълженията,тогава дали ще забележите? Искам да призова, шефовете от София, да отделят време и да видят на камерите, Румен какви задължения върши Да не се окаже,че само излиза навън през 20 минути и си почива в офиса си!!! Защитавайте още своят идол!
Покажи повече >
Беше ли мнението полезно? 51 1
Отговор до: Primer

Потребител: Slujitel

11.04.2024 11:31
И като главен експерт и като главен касиер единственото, което прави е да създава хаус в организацията на работата, да създава напрежение между служителите, да се подиграва и държи вулгарно, да се изтъква, че ако не е той ДКУ Плевен не може да функционира, да се провиква от бюрото си в офиса....а и да не пропусна да излиза през 20-30 минути да пуши цигари и да си почива, че много се е преуморил. Може да допълните и с друго...
Беше ли мнението полезно? 37 0
Отговор до: Slujitel

Потребител: КроК

11.04.2024 11:54
Май не слушахте добре! Казаха, че е Главен експерт, но изпълнява задълженията на Главен касиер! Спрете да ровите и да се занимавате с глупости!
Беше ли мнението полезно? 3 40
Отговор до: КроК

Потребител: Slujitel

11.04.2024 12:09
И Вие твърдите,  че изпълнява задълженията си? Експерт или касиер, тези длъжности си имат задължения. Вие смятате, че той ги изпълнява?
Беше ли мнението полезно? 28 0
Отговор до: КроК

Потребител: Те

11.04.2024 13:10
Да спрем да говорим нещата в прав текст? Защо ? Нека се знае каква е действителността. Г-н Румен Стойков, който с поведението си не заслужава да използвам това обръщение към него, та същия този си позволява доста неща. Да се скатава и да прави интриги му е приоритет. Това е. Не може да спреш истината!
Беше ли мнението полезно? 24 0
Отговор до: КроК

Потребител: Кроки

11.04.2024 13:41
КроК, явно и ти спадаш към заблудените души!  Това глупост ли е написаното,че не си изпълнява задълженията, постоянните му почивки за по цигара- две и като цяло за неговата арогантност? Въпросът ми е ние всички служители, ако започнем да си правим каквото си поискаме, както най-големият умник, за нас ще има последствия, ама за него защо няма???
Беше ли мнението полезно? 28 0

Потребител: Problem

Отрицателно мнение
10.04.2024 20:45
Горещия картоф се сервира в Понеделник след събранието, което даде възможност открито да се оформят лагерите в ДКУ Плевен! В момента витае злоба и омраза между служителите и това не помага за работа! Отделно г-н Стойков подкрепя подкрепилите го служители и е ужасно за работа! Г-н Стойков използва методи на разделяй и владей, за да стабилизира собственото си съществуване което не е добро за колектива като цяло! Докато имаше скрити групи вече има явни противници и това е положение на открита война, което пречи открито на работа в ДКУ Плевен ! Не е редно да се изразява мнение тук, но другите начини не помагат
Покажи повече >
Беше ли мнението полезно? 34 1
Отговор до: Problem

Потребител: Служител

10.04.2024 21:02
Лагери винаги е имало. Единият е харесваните от Румен, другият е аутсайдерите! Но към този момент е много видимо, кой на коя страна е, дали е към доброто или злото. Но както в приказките, доброто винаги побеждава злото, дори и след време, в което аз вярвам!
Беше ли мнението полезно? 27 0

Потребител: Slujitel

Отрицателно мнение
10.04.2024 20:04
Тъй като беше написано, че нашите коментари тук са просташки и обидни,  ще отговоря по възможно най-любезния и културен начин. Досега в нито един мой коментар не е било обиждано по някакъв начин лицето Румен Стойков. Единственото, което се пише е, че неговото държание и поведение е неприятно, невъзпитано и не отговаря на професионалната етика. По начина,   който се държи той е неприемливо не само в работната среда. Не е прието дори в неформална обстановка. Да използваш нецензурни изрази,  да се подиграваш на колегите,  да използваш обидни епитети, та дори и с нормален тон без да крещиш е меко казано недопустимо. А когато лицето е и на ръководна позиция е още по-фрапантно. Искрено се извинявам на поддръжниците на Румен Стойков, които ще се почувстват лично засегнати от моето изказване. Но да приемаш и допускаш такова поведение за нормално,  не говори добре за вас. Липсата на себеуважение във вас и в него самия е видима. Когато вие сами не се уважавате и допускате подобно просташко поведение към вас като нещо нормално,  не очакваите уважение и от колегите ви. И да завърша: Румен Стойков е неприятен човек с вулгарен език, който основно върти интриги и не си върши задълженията.  Благодаря за вниманието на всички стигнали до края,  че доста дълго стана!
Покажи повече >
Беше ли мнението полезно? 36 0

Потребител: Smqh

Отрицателно мнение
10.04.2024 8:51
Продължават се безсмислените писания в този смешен сайт! Има други начини да се изразява мнение (телефон имейл). А и честно казано не виждам смисъл да се прави каквото и да било, защото Р.С е нагъл и няма да мръдне. Хитър опитен играч, който си мести добре пешките и ръководството повярва на разигралия се спектакъл. Така приключи сагата в Плевен
Покажи повече >
Беше ли мнението полезно? 34 0

Потребител: Sleep

Отрицателно мнение
10.04.2024 1:15
И специално за Румен и подръжниците му...вместо да се хилите и обсъждате часа на коментиране се замислете защо изобщо се пише и вникнете в написанато. А именно, че Румене ти  и твоето държание са недопустими и нагли. Не може да се държиш просташки и интригански и да се чудиш защо хората не те харесват.
Покажи повече >
Беше ли мнението полезно? 35 3
Отговор до: Sleep

Потребител: Slujitel 1

10.04.2024 5:18
Какъвто е защитеният, такива са и защитниците- сигурно им трябва повече време да видят простотията в отношението му?!
Беше ли мнението полезно? 34 4
Отговор до: Slujitel 1

Потребител: 1%

10.04.2024 5:48
Те освен да се подиграват и да обсъждат, нищо добро не може да види човек от тяхна страна. Гнили хорица!
Беше ли мнението полезно? 30 4

Потребител: Pulnaprostotiq

Неутрално мнение
09.04.2024 12:06
Имате следните възможности да се изкажете своето мнение: телефонните номера на изпълнителните директори и техните имейли, ако сте имали притеснения да го направите на събранието. Но това да пишете в откритото интернет пространсво и да обиждате е нелепо, даже си граничи с тормоз. Сайта не е предназначен само за нашата затворена общност ( служители и администрация) всеки може да прочете тези анонимни твърдения ( близки, приятели, съпруга, деца, случайни хора ) … Пишете му имената, обиждате, явно се забавлявате, но за мен това си е тормоз вечe.
Покажи повече >
Беше ли мнението полезно? 17 38
Отговор до: Pulnaprostotiq

Потребител: Те

09.04.2024 20:38
Виж сега живеем в свят на свободен достъп до интернет и правото да изказваме свободно мнението си. И никой на никой не може да забрани това. Като не ти е приятно, подминаваш и не четеш. Коментарите ще спрат при премахване на причината за тях! Напълно логично е! Да, има и обидни коментари, но  такива са хората,  различни. Но във всичко написано има истина. Така, както г-н Румен Стойков си позволява обидни епитети е логично да получи и такива!
Беше ли мнението полезно? 28 3

Потребител: Prostotaka

Положително мнение
09.04.2024 11:50
Мисля, че дойде време да спрете с тази простотия! Даде ви се възможност да говорите - мълчите ! Според мен сте двама, най-много трима и най- вероятно разчиствате някаква лични сметки! Не въвличайте  целия колектив в тази простотия, престанете да пишете анонимно всякакви простотии! За всички е по- добре да си се знаем само ние, но за съжаление интернет пространството дава възможност на всеки да изяви! Докато ви чета ,,великите писания” забелязвам, че не сте много по-различни от епитети, с които наричате Румен. Нямате уважение нито към мнението на колегите, нито към тях!
Покажи повече >
Беше ли мнението полезно? 22 41
Отговор до: Prostotaka

Потребител: До Румен

09.04.2024 12:12
Ооооо Румчо ти се появи! От 30 човека чухме мнението само на седем, трима против теб и на четирима от агитираните предварително за теб! Стига рева ами се стягай и престани да дразниш хората, че аман вече от теб!
Беше ли мнението полезно? 37 9
Отговор до: До Румен

Потребител: Хахах

09.04.2024 12:22
Не съм Румен! А твоето мнение чухме ли смелчага ?
Беше ли мнението полезно? 13 16
Отговор до: Prostotaka

Потребител: :;:

09.04.2024 17:10
Редно е да се спре! И да се пише и да се звъни файда нема и нема и да има! В БГ които има връзки той е цар!
Беше ли мнението полезно? 7 0
Отговор до: Prostotaka

Потребител: :;:

09.04.2024 17:11
Редно е да се спре! И да се пише и да се звъни файда нема и нема и да има! В БГ които има връзки той е цар!
Беше ли мнението полезно? 6 0
Отговор до: Prostotaka

Потребител: Те

09.04.2024 20:43
В качеството си на какъв Вие определяте истината, като простотия! Колектива ли Ви опълномощи да отговаряте от тяхно име? Всъщност никнейма ти говори достатъчно. Както писах и на другия страхотен никнейма, включил се в защита на Румен. Не може да спрете хората да изказват мнението си,  без значение дали Ви харесва или не!
Беше ли мнението полезно? 15 4
Отговор до: Те

Потребител: Не на простотията

09.04.2024 21:15
Изведнъж много защитници на Румен се появиха..... Имам въпрос, защо да е простотия че се пише в сайта против един единствен служител(Румен Стойков)? Ние нямаме право да изкажем мнение, дори и анонимно? Като  не сме харесвани от тази личност, анонимни ще бъдем, само и само да не изгубим работата си. А, вие какво постигате като защитавате  просташкото и вулгарно поведение на Румен?
Беше ли мнението полезно? 17 4
Отговор до: Те

Потребител: Те

09.04.2024 21:55
Аз не споря дали казвате истината или не…. Просташки са ви изказванията, а точно това ви тормози в работната среда.. Противоречите си! А вас кой ви опълномощени да говорите от името на всички! Аз не защитавам никой, но не знам след като искате резултати защо мълчахте, когато трябваше да говорите, а тук отваряте големите усти и освен, всеки посетител на сайта да разбере, че в ДКУ Плевен сме царе на интригата не виждам какъв е смисъла
Беше ли мнението полезно? 5 10
Отговор до: Те

Потребител: Те

10.04.2024 9:24
Кое в коментара ми е просташко? И къде видяхте аз лично да говоря от името на колегите? Аз изразявам личното ми мнение и то е отрицателно към Румен Стойков.
Беше ли мнението полезно? 11 1

Потребител: Us

Отрицателно мнение
09.04.2024 7:35
Да имаш топки както казва г-н Стойков и да застанеш срещу хората! Ами ти г-н Стойков имаш ли топки и да се махнеш и да спреш да дразниш хората? Имаш ли топки да излезеш като мъж от тази ситуация! Според мен нямаш! Продължавай да червиш бузите и да се правиш на важен!
Покажи повече >
Беше ли мнението полезно? 28 5
Отговор до: Us

Потребител: uS

10.04.2024 16:18
Нали е пред вас всеки ден? А ти имаш ли топки, като мъж да му кажеш в очите какво мислиш за него? Пробвай не е страшно, а не да се правиш на мъж пред клавиатурата. А съм сигурен, че като е около теб и му се мазниш? Ама толкова си можете, да лаете анонимно! В днешно време жените станаха повече мъже от мъжете.
Беше ли мнението полезно? 3 4

Потребител: Ranobuden

Отрицателно мнение
09.04.2024 3:50
Добро утро,  специално за Румен. Сън ме не лови, само за него си мисля :) хахахха....Румене, дали пиша за теб в ранните часове е все едно, ти вземи вникни в това, което се пише! Не си харесван от голяма част от работещите! Твоята клика от една шепа хора е доста шумна, но истината е,че сте малко....какъвто водача, такава и дружината...не ставате!!!
Покажи повече >
Беше ли мнението полезно? 30 5
Отговор до: Ranobuden

Потребител: Кошмарът

09.04.2024 5:55
То как ще те лови сън,като знаеш че му гледаш физиономията, ще му слушаш крясъците и виковете???  То това си е кошмар,но не в сънищата, а в реално време!  Неговите защитници, да се замислят дали Румен ще ги защитава толкова яростно,както те него?!
Беше ли мнението полезно? 28 4
Отговор до: Ranobuden

Потребител: МЗ

09.04.2024 9:45
Бате, ти си психопат, осигуряват те здравно, възползвай се! Видно е, че се влошава състоянието ти!
Беше ли мнението полезно? 11 11
Отговор до: МЗ

Потребител: Ranobuden

09.04.2024 11:11
Проблема ще ми се реши, когато Румен си тръгне! Но благодаря за вниманието и, че се притеснявате за мен! Гарантирам, че не е взаимно!
Беше ли мнението полезно? 13 4
Отговор до: Ranobuden

Потребител: МЗ

09.04.2024 12:44
Абе ти верно не знаеш кой си, какво си, защо си ! Ти  Луи XIV - Краля Слънце ли си? От къде на къде ТИ ще определяш кой и какво ще работи във фирмата?  И въобще не се притеснявам за психичното ти състояние, просто е видно от писаниците ти и е редно да го знаеш! Имаш ГОЛЯМ ПСИХО проблем! Щом и по нощите пишеш... Събирай си парцалите и изчезвай като не ти изнася! Такива като теб под път и над път- с лопата да ги ринеш.
Беше ли мнението полезно? 6 11
Отговор до: МЗ

Потребител: Ranobuden

09.04.2024 13:12
Дишай, просто дишай....много се дразниш нещо, дай го по-спокойно. По тона и епитетите ти  е видно на кой какво му е психичното състояние :)
Беше ли мнението полезно? 11 4
Отговор до: Ranobuden

Потребител: Хъни

09.04.2024 20:38
Просто копира Румчо!
Беше ли мнението полезно? 5 0

Потребител: Smqh v zalat

Отрицателно мнение
08.04.2024 21:03
Всеки продължава да си дрънка глупостите и защо? Не видяхте ли как Румен беше подготвил нещата? Не видяхте ли как беше привикал хората в обедната почивка, за да застанат и да говорят добре за него! Защо се напъваме и си губим времето, като всичко това е една пиеса с много артисти! Защита беше подредена на първа линия като жив щит! Браво на колегите,  но жалко за Румен, че се скри зад 4/5 жени, който си мислят, че му правят добро! Еми не му правите добро, защото менталното състояние в което е изпаднал Румен е лошо за него! Промяната шефове не е в мазненето и лигавенето и това, че Румен не крещи не значи, че се държи добре, че не се занимава с интриги и не тормози хората! Викането е  най- малкото зло! Интригите и задкулисните игри са много по-лоши! Съжалявам за едно, че не се видя реалната ситуация в ДКУ Плевен! Желая ви успех с Румен Стойков!
Покажи повече >
Беше ли мнението полезно? 26 0
Отговор до: Smqh v zalat

Потребител: Против Румен

08.04.2024 21:22
Според мен, ако наистина шефовете от София се интересуват от реалната ситуация и обстановка в Плевен трябва да проведат индивидуални разговори с всеки служител. Това всъщност им беше казано поне 2 пъти на самото събрание. Но те не го взеха под внимание! Евала на малкото изправили се и казали си мнението колеги против Румен. И много жалко за тези заблудените от него, които така самоотвержено и смешно го защитаваха. Дано се разбере, че докато не се вземат наистина сериозни мерки срещу Румен писането тук няма да спре. Пък, ако ще не турски, а индийски сериал да стане!
Беше ли мнението полезно? 22 0

Потребител: Nastoqsht slujitel

Отрицателно мнение
08.04.2024 13:37
Това беше най-тъпото и безсмислено събрание !!!
Покажи повече >
Беше ли мнението полезно? 32 0
Отговор до: Nastoqsht slujitel

Потребител: Спасение за ДКУ Плевен

08.04.2024 14:10
Пълна пародия! Мазния Румен Стойков му се видяха връзките! Както и 4 /5 от колегите, който са зад него! Злото победи доброто! Успех ви желая както и търпение защото след днес вече ще е страшно! Пък да се обадиш и да си кажеш болката как да го направиш като няма смисъл!
Беше ли мнението полезно? 30 3
Отговор до: Спасение за ДКУ Плевен

Потребител: Няма спасение за ДКУ

08.04.2024 14:23
Нямаше никакъв смисъл от това събрание, защо шефовете не ни викаха един след друг в офиса да си кажем мнението, а трябваше всичко да е на всеослушание??? Пълна простотия беше това измислено събрание! И наистина се видяха, кои служители му лижат гъза на този...... Срам срам...
Беше ли мнението полезно? 30 0
Отговор до: Няма спасение за ДКУ

Потребител: Спасение няма

08.04.2024 14:53
Щом се пише тук анонимно значи хората се притесняват. И да ги накараш да се изправят и да си кажат пред Румен точно е напълно безмислено! После ти ще работиш с него и ще си носиш последствията! Жалко за безмислено направеното събрание!
Беше ли мнението полезно? 23 0
Отговор до: Спасение няма

Потребител: Хъни

08.04.2024 15:51
Избраха си неподходящи хора за кафе! Беше хубаво да се отрази мнението и на други!
Беше ли мнението полезно? 20 0
Отговор до: Хъни

Потребител: Chonsi

08.04.2024 17:27
Достойни ръководители застанаха с имената си пред служителите! Жалко обаче, че няма скрита скрита камера през която да гледат циркове и спектакли! Да видят, че на сладки приказки с подготвени защитници е едно а картината е друга! Но да си се оправят! Успех с новите криле на г-н Румен Стойков, нека си мисли, че е велик! След днес осъзнах все повече, че мазниците са на почит!
Беше ли мнението полезно? 20 0
Отговор до: Chonsi

Потребител: ....

08.04.2024 17:42
Днес събранието беше предизвестено, не се прави по този начин. А на Румен в защита се изправиха точно 3-4 доста гласовити хорица. Беше доста смешна картинка.
Беше ли мнението полезно? 19 0
Отговор до: Хъни

Потребител: .....

08.04.2024 17:40
Е то за кафето се бутаха точно защитниците на Румен Стойков.
Беше ли мнението полезно? 18 0
Отговор до: .....

Потребител: !!!!!

08.04.2024 17:52
Пълна смешка беше това събрание. И жалко за служителите,които защитаваха толкова яростно своя идол. Колко трябва да си прост да защитиш такъв човек като Румен? Представям си на кафето,какво подмазване е било....
Беше ли мнението полезно? 19 0

Потребител: Slujitel

Отрицателно мнение
08.04.2024 5:21
Добро утро ДКУ Плевен,  готови ли сте? Дано Румен се засрами и не се появи на работа!!!
Покажи повече >
Беше ли мнението полезно? 11 0
Отговор до: Slujitel

Потребител: Хъни

08.04.2024 8:13
Такова чувство като срам няма при него! Първа пушка е на входа с цигара и кафенце в ръка! Той е над нещата!
Беше ли мнението полезно? 11 0

Потребител: Slujitel

Отрицателно мнение
07.04.2024 20:58
ДКУ Плевен, готови ли сте за утре и Румен Стойков? Интересно дали ще има промяна в поведението му или ще си е все същият? То вече се не издържа на простотията му!
Покажи повече >
Беше ли мнението полезно? 15 0

Потребител: S

Отрицателно мнение
07.04.2024 15:43
Денят върви към приключване,  понеделник се задава,  интригата се заплита или разплита. Всъщност това явно зависи само от управата в София,  Румен сам няма да си тръгне. То ти трябва доблест за да си тръгнеш с изправена глава и достойнство. Все качества,  които Румен явно не притежава!
Покажи повече >
Беше ли мнението полезно? 19 1
Отговор до: S

Потребител: Sssssssss

07.04.2024 18:00
Управата в София стимулира интригите на Румен, той за това си прави каквото си иска! Но щом не взимат адекватно решение по въпроса да укротят агресиите на урода, тогава има други начини за справяне с проблема, сигнал в Инспекцията по труда!
Беше ли мнението полезно? 17 1

Потребител: Ss

Отрицателно мнение
07.04.2024 11:32
Това което се случва в ДКУ Плевен е пълна пародия. Клюки,интриги ,викове ,обиди ...Никакво уважение ,никаква колегиалност. Дано се вземат мерки,защото има хора с привилегии. Едни работят без да спират,други хапват бисквитки и солети с шефовете в стаята . Явно външния вид и възрастта са от значение . Никой няма да седи и да работи ,ако нещата останат така.
Покажи повече >
Беше ли мнението полезно? 11 3

Потребител: Svoboda

Отрицателно мнение
07.04.2024 9:29
Питате се как ще ни погледне в понеделник? Еми без проблеми, или ще се мазни или ще крещи! Ще се прави, че нищо не е станало, че всички други са виновни а той е жертва! Голям смях и пародия!
Покажи повече >
Беше ли мнението полезно? 17 0
Отговор до: Svoboda

Потребител: Slujitel

07.04.2024 10:33
Аз го зададох този въпрос,  но той май е риторичен. Човек с доблест и чест би се засрамил от поведението си,  но Румен не е от тях. Всъщност е възможно да си има проблеми, било то  психични или неврологични за да се държи така. Но пък какво сме виновни ние колегите му, че да му понасяме настроенията! Виковете, крясъците и ругатните му се чуват от офиса! Това не е нормално поведение! Нито е нормална работна среда!  Да се прибира и да се лекува! Казвам го с най-добри чувства,  така трябва да се отнасяме с болни хора!
Беше ли мнението полезно? 13 0

Потребител: Golqmsmqh

Положително мнение
06.04.2024 16:06
Невена, Ицко и Елия... вие ли плачкате толкова много хахаха
Покажи повече >
Беше ли мнението полезно? 10 26
Отговор до: Golqmsmqh

Потребител: Хъни

06.04.2024 16:16
Оооо Руменчо ти се появи! Не си набелязвай жертви никой не те понася!
Беше ли мнението полезно? 24 4
Отговор до: Хъни

Потребител: Golemec

06.04.2024 17:05
Румене, колко си прост ако знаеш? Само по написаното, може да се разбере,че си ти!!! Срам, срам!!! Върви и се гръмни,че само тежиш на земята!
Беше ли мнението полезно? 25 3
Отговор до: Golqmsmqh

Потребител: Slujitel

06.04.2024 17:10
Руменчо,  защо мислиш че само тези трима определени хора са недоволни от теб! Отвори си очите, смешник! Много повече хора не те понасят!
Беше ли мнението полезно? 22 2
Отговор до: Golqmsmqh

Потребител: Nevena

06.04.2024 20:42
Я виж ти! Станала съм звезда. Досега само четях, но след като е "употребено" и името ми, сърце не ми дава да не се включа.
Няма да започна с консултантките, които и
 без това за друго нямат капацитет за повече.
Моето отношение, или по-скоро
отсъствието на такова не са тема на публично обсъждане, не са били и няма и да станат.
Ако те интересува нечие друго мнение, освен твоето си чети, но не ме споменавай повече, МОЛЯ!
За личен контакт с мен: в понеделник съм на работа. Както се влиза, първата у лево.
Беше ли мнението полезно? 18 0
Отговор до: Nevena

Потребител: Свобода за ДКУ Плевен

06.04.2024 21:15
Бравооооооо! Руменее престани да тормозиш хората с твоите глупости! Време е да разбереш, че никой не те иска! Освен Г и С никой друг не те иска! Събуди се вече огледай се малко не си интересен! Време е да спреш да търсиш вината в другите хора помисли си как се държиш с всички нас! Помисли си колко хора си наранил на колко хора си се правил на важен! Моля те събуди се и се махни да си починем от теб!!!! Много си нагъл!!!! Бъди малко мъж и ни остави на мира!
Беше ли мнението полезно? 19 0
Отговор до: Свобода за ДКУ Плевен

Потребител: Slujitel

06.04.2024 21:38
За съжаление едва ли Румен ще разбере и осъзнае написаното тук. Той си живее в негов свят,  където той е перфектен,  харесван и го тормозят определен на брой личности. Румен всъщност не осъзнава, че не е харесван от мнозинството и, че поддръжниците му се броят на пръсти. Не се замисля, че след като толкова хора не са доволни от неговото държание и поведение явно проблема е в него. Дано, ако не той, поне управата от София вземе вече адекватно реших и ни освободи от присъствието му!
Беше ли мнението полезно? 17 0
Отговор до: Nevena

Потребител: 1

06.04.2024 21:36
Браво,Невена! Натри носа на този смешен човек!
Беше ли мнението полезно? 17 0
Отговор до: 1

Потребител: Slujitel

06.04.2024 21:38
Румен, освен на жените да се прави на интересен на никой друг не може! КОМПЛЕКСАР!!!
Беше ли мнението полезно? 16 0
Отговор до: Golqmsmqh

Потребител: Slujitel

07.04.2024 5:03
Румене,   коментара ти постигна нещо, но не в твоя полза. Сега осъзна ли, че проблема е в теб? Лично аз не съм нито един от изброените от теб лица. Със сигурност не това очакваше да се случи пишейки този коментар. Ситуацията ескалира, но не в твоя полза! Интересно ми е в понеделник как ще погледнеш всички нас служителите и колегите си след тази простотия, която сътвори! Знам, че при теб да си умерен и възпитан е трудно, но моля те не се излагай повече, просто си тръгни!
Беше ли мнението полезно? 17 0

Потребител: Slujitel drug

Отрицателно мнение
06.04.2024 13:07
Румен Стойков е олигофрен!!!
Покажи повече >
Беше ли мнението полезно? 14 5
Отговор до: Slujitel drug

Потребител: Urod nebesen

06.04.2024 15:10
Това е меко казано, аз бих добавил още много епитети за този урод , но ще се въздържа, защото ще има много заплахи към мен!
Беше ли мнението полезно? 10 4

Потребител: Az N1

Отрицателно мнение
06.04.2024 9:07
Надявам се мненията да ги четат шефовете от София! Въпросът ми е до кога ще търпим простотията, обидите и малоумното поведение на Румен! Толкова ли Ви сте доволни от него,че  толкова го закриляте?
Покажи повече >
Беше ли мнението полезно? 22 5

Потребител: Parazita

Отрицателно мнение
06.04.2024 5:52
Добро утро,колеги ! Днес в ДКУ Плевен ще е спокойна и приятна работната атмосфера, защото най-големият паразит във фирмата е почивка! Ако не можете да се сетите кой е, веднага мога да поясня паразита Стойков! Така че, Ви пожелавам лека и спорна работа! Надявам се скоро време да не го виждаме и през седмицата!
Покажи повече >
Беше ли мнението полезно? 25 5
Отговор до: Parazita

Потребител: Slujitel

06.04.2024 8:58
Лошото е, че само два дни го няма! Ех, че ще е хубаво да изчезне този човечец!
Беше ли мнението полезно? 17 5

Потребител: Slujitel

Отрицателно мнение
05.04.2024 16:09
Идват двата почивни дни, за ДКУ Плевен са буквално почивни, защото го няма Румен Стойков! Работи се спокойно и без излишни нерви!
Покажи повече >
Беше ли мнението полезно? 20 5
Отговор до: Slujitel

Потребител: Slujitel 1

05.04.2024 17:07
Събота и неделя са ми любимите работни дни, защото мазният и прост човечец Румен го няма, няма кой да те обижда, да те псува и като цяло да те унижава!
Беше ли мнението полезно? 19 4
Отговор до: Slujitel 1

Потребител: Спасение за ДКУ

05.04.2024 17:12
Няма кой да се провиква от бюрото и да се разпорежда! Приятна почивка колеги!
Беше ли мнението полезно? 20 4

Потребител: R S

Отрицателно мнение
05.04.2024 11:33
Румен е такъв простак! Няма грам възпитание! Да се чудиш с това отношение към жените, които работят в ДКУ как още никой съпруг не е дошъл да му потърси сметка!
Покажи повече >
Беше ли мнението полезно? 16 4
Отговор до: R S

Потребител: 1%

05.04.2024 11:35
Рано или късно ще си получи заслуженото! Но дано му хвърлят яко бой на този мазен тип!
Беше ли мнението полезно? 19 4

Потребител: Slujitel bivsh

Отрицателно мнение
05.04.2024 9:09
Чета мненията тук и се убеждавам, че нещата в ДКУ не са се променили. Румен винаги е бил такъв. И парадираше с познанството си с шефовете от София. И никой не смееше да се обади. Евала на сегашните служители, че го правят!
Покажи повече >
Беше ли мнението полезно? 19 4
Отговор до: Slujitel bivsh

Потребител: RS: Prostak ot klasa

05.04.2024 9:16
Сега е по същият начин, парадира се кой познавал в София, какво можел да стори,ако се оплачеш от мазната му личност.... Значи тази простащина е от години в ДКУ Плевен...... Голям срам за управа от София,че търпят простака Румен . И искам да попитам, да симпатизираш на политически личности( тениска на Бойко Борисов) открито, не е ли противопоказно на условията в трудовият договор????
Беше ли мнението полезно? 21 4
Отговор до: RS: Prostak ot klasa

Потребител: За Бай Румен

05.04.2024 11:17
Батко Румен е шампион! С гадния си глас грачи в захлас! С цигара в уста мисли си за новата злина! На хората мнението не зачита иска да се пенсионира тука! Но на никой не му пака! Руменчо махай се от тука!
Беше ли мнението полезно? 16 4

Потребител: Slujitel

Отрицателно мнение
05.04.2024 4:58
Мисля, че докато Румен Стойков не си тръгне от ДКУ Плевен нещата няма да се променят към добро. Затова колеги нека не спираме да изразяваме мнението си! Може пък да ни обърнат внимание. Всеки работодател би желал работата да върви. А с Румен Стойков в ДКУ Плевен,  работата само се спъва и той основно пречи. Да не говорим за търпението на служителите и затова те ще напускат. Всеки нормален и съвестен човек не би търпял. Повечето колеги си търсят усилено друга работа и са готови да напуснат открият ли я!
Покажи повече >
Беше ли мнението полезно? 21 4
Отговор до: Slujitel

Потребител: 1%

05.04.2024 6:10
Адмирации за написаното, Румен си остава едно просто посмешище на ДКУ-Плевен. Срам за управата,че са наели толкова некадърен и хванат от гората служител!
Беше ли мнението полезно? 20 4

Потребител: Te

Отрицателно мнение
04.04.2024 20:11
Тук добре се пише, описва се ситуацията с Румен, обяснява се отношението му към останалите хора....но дали се вижда? Има ли значение за ръководителите на ДКУ от София какво мислят и искат служителите им? Те как си мислят, че се работи в такава напрегната среда? Смятам работата за достатъчно отговорна, че да трябва и да си непрекъснато нащрек за поредната доза глупост на Румен Стойков! Непрекъснато се бърка в работата и сменя задачите. Подигравките изобщо няма да ги споменавам. А вулгарния език и просташкото поведение са върха!
Покажи повече >
Беше ли мнението полезно? 20 4

Потребител: Slujitel

Отрицателно мнение
04.04.2024 12:49
Интересно ми е. Румен четейки тези коментари дали разбира, че голяма част от хората, с които работи не го понасят? Той сам е виновен за създалата се ситуация, това е ясно.  Той си е такъв в живота и на работното място,  невъзпитан, груб, простоват човечец. Оказва се обаче,  че освен всичко това е и без грам себеуважение и доблест! Да знаеш, че не ставаш, че не те уважават и да стоиш и да не си тръгнеш.....жалка история!
Покажи повече >
Беше ли мнението полезно? 21 4
Отговор до: Slujitel

Потребител: Slujitel 1

04.04.2024 12:54
Не си тръгва,защото знае че никъде другаде няма да му търпят простащината. Тук явно му правят чадър, управата от София!
Беше ли мнението полезно? 25 4
Отговор до: Slujitel 1

Потребител: Хъни

04.04.2024 13:59
Една подписка ще оправи нещата!
Беше ли мнението полезно? 18 2

Потребител: Help

Отрицателно мнение
04.04.2024 8:29
ДКУ е  акционерно дружество, собственост на: Българска народна банка, Уникредит Булбанк АД, Банка ДСК АД и Обединена Българска банка АД. 
За хората, който търсят работа в сайта е разказано добре за ДКУ. Това е най-добрата и коректна фирма в която съм работила до сега! Като на всяка място стадото си има една мършава овца, но овцата в ДКУ Плевен Румен Стойков доста прекали! Човека не е виновен не си го иска просто има сериозни проблеми! На кратко казано, както се мазни изведнъж започва да крещи после се смее после пак се мазни и така минава работния ден! В такава психо среда доста трудно човек може да издържи! Лошо, че човек не може да са оплаче официално от него защото след това ще ти разгони играта! Жалко, че никой не взима мерки и не вижда мнението на хората, който едва издържат с неговите глупости! Положението е доста напрегнато и скоро ще гръмне голяма бомба! Когато Румен и извън ДКУ дори за 10 минути отношението е друго между колегите! Когато са почивни дни или е в отпуск е празник за ДКУ Плевен! Поздравления за колегите, който си тръгват и официално се оплакват от него, за да си отворят очите ръководството и да видят, че Румен Стойков не се търпи! Призовавам хората, който работим в ДКУ, да не позволяваме повече на Румен да ни мачка!
Покажи повече >
Беше ли мнението полезно? 23 3
Отговор до: Help

Потребител: Хъни

04.04.2024 10:49
Много точно браво!
Беше ли мнението полезно? 13 3
Отговор до: Хъни

Потребител: 1%

04.04.2024 12:48
Адмирации за написаното, самата истина!!!
Беше ли мнението полезно? 20 3
Отговор до: Help

Потребител: Ах морето....

04.04.2024 12:53
За да е най добрата и коректна фирма , освен условията за работа  , трябва и обстановката  да е добра , т.е. освен служителите и шефовете да си вършат работата .Вярвате ли че изпълнителните директори нямат информация какви ги върши тоя? Ами ако поведението му е такова под тяхно давление? Или умишлено го стимулират такива да ги върши?
Явно е под чадър.
Беше ли мнението полезно? 13 1

Потребител: Anonymous

Отрицателно мнение
04.04.2024 4:25
ДКУ Плевен,  подгответе си тапи за ушите, че Румен с неговите крясъци ще ви подлуди. Никой не иска да слуша псувни и обиди докато работи.
Покажи повече >
Беше ли мнението полезно? 12 3
Отговор до: Anonymous

Потребител: RS: Prostak ot klasa

04.04.2024 8:59
Никой не иска да му слуша малоумните крясъци  на този прост  алкохолик, но всички служители ги слушаме. Надявам се управата от София да четат коментарите и да вземат адекватно решение по въпроса! Служителите от ДКУ Плевен ще сме много благодарни,ако този прост алкохолик(Румен Стойков) бъде възнаграден( изгонен) от работният екип!!
Беше ли мнението полезно? 15 3

Потребител: Slujitel 100pro

Отрицателно мнение
03.04.2024 21:26
Да се включа и аз относно Румен Стойков.....нещастник!!! Повече няма какво да се напише!
Покажи повече >
Беше ли мнението полезно? 14 3

Потребител: Anti Rumen

Отрицателно мнение
03.04.2024 17:35
Много ми е интересно,  дали шефовете от София следят коментарите? Дали виждат общото мнение за този смешник Румен? Толкова ли не се интересуват от условията, на които са подложени да работят служителите в ДКУ Плевен? Един човек да тормози цял колектив?!?
Покажи повече >
Беше ли мнението полезно? 21 3
Отговор до: Anti Rumen

Потребител: Хъни

03.04.2024 19:28
На никой не му дреме за Плевен и за хората там! Важно е да има роби!!!!!
Беше ли мнението полезно? 15 2
Отговор до: Anti Rumen

Потребител: М. Райчев

03.04.2024 19:35
Какво да им пука? Те са го назначили и са му дали власт! В София да не би да е по различно? Там си имат Младен, Кирчо и сие!
Беше ли мнението полезно? 14 2

Потребител: Anti Rumen

Отрицателно мнение
03.04.2024 14:36
Здравей, Румене! Днес много цигари изпуши, какви са тези почивки през 30 минути от теб? И да викаш и да псуваш напред назад, знай едно... не ти остават още много дни в това ДКУ. Какво е усещането да четеш всичките тези реални мнения за Вашата мазна и проста личност???  Надявам се управата от София да следи коментарите за тази проста личност (Румен Стойков ) и да вземе нужните мерки са премахването на този паразит !!!
Покажи повече >
Беше ли мнението полезно? 30 3
Отговор до: Anti Rumen

Потребител: Anti Rumen 2

03.04.2024 14:51
Този човечец смешен така си е повярвал, а не се вижда какъв мухльо е. За нищо не става, но се мисли за нещо повече от другите. Само като си отвори устата и простотията се излива от него. И е толкова мазен, че не се издържа вече!
Беше ли мнението полезно? 16 3

Потребител: Slujitel

Отрицателно мнение
03.04.2024 12:56
Румен Стойков е човек без никакво себеуважение. Да знаеш, че не те харесват,  не те уважават и не ставаш за нищо и да стоиш?!? Колко да си прост и нагъл? Между другото, то и за овчар си трябват качества каквито той не притежава!
Покажи повече >
Беше ли мнението полезно? 22 3
Отговор до: Slujitel

Потребител: Cora

03.04.2024 14:02
Човек когато не уважава себе си не уважава и другите! Овчарите са трудови хора с изградени трудови навици! Няма как един мързел като Стойков да се впише даже и между тях! Той ще стой под някое дърво и ще пуши цигари както прави в ДКУ!
Беше ли мнението полезно? 14 2
Отговор до: Cora

Потребител: 1%

03.04.2024 14:18
Да, много сте прав! Румен и за овчар не става! Като цяло за нищо не става! Не разбирам едно, колко дебели връзки в София трябва да имаш,че да заемеш тази длъжност Главен Експерт, за която ти нямаш абсолютно никакви качества?
Беше ли мнението полезно? 23 2

Потребител: Anonimen

Положително мнение
03.04.2024 8:21
Това са пълни глупости!
Покажи повече >
Беше ли мнението полезно? 3 32
Отговор до: Anonimen

Потребител: Xxxxxxxxxx

03.04.2024 8:54
Румене, само това ли измисли да напишеш за твоя защита? Но що за въпрос, Вие сте толкова ПРОСТ И МАЛОУМЕН човек, че и това е презадоволително за вашият умствен капацитет!
Беше ли мнението полезно? 31 2
Отговор до: Anonimen

Потребител: Slujitel

03.04.2024 10:12
Всъщност ти Румене си пълна глупост!
Беше ли мнението полезно? 16 2

Потребител: Slujitel

Отрицателно мнение
03.04.2024 1:51
Относно Румен Стойков,  как се нарича да си некомпетентен, прост, вулгарен, мазен и неприятен тип? Нарича се Румен Стойков! Олицетворение на всички изброени "качества"! Да знаеш, че хората не те харесват и не ставаш за тази работа, но да стоиш е меко казано смешно и отчаяно.  Но явно като се знае колко е некомпетентен и няма мърдане, къде ще отиде!
Покажи повече >
Беше ли мнението полезно? 23 2
Отговор до: Slujitel

Потребител: Ovchar

03.04.2024 9:06
Винаги може да си намери работа като овчар. Тази професия най-добре  му приляга. Ще вика, псува по цял ден и ще е в неговият си хабитат! Румене, щом прочетеш този коментар, замисли се за новата професия, ще се чувстваш в свои води!!!
Беше ли мнението полезно? 26 2
Отговор до: Ovchar

Потребител: RS: Prostak ot klasa

03.04.2024 10:32
Румен толкова е прост, че и за овчар няма да го наемат! Неговото поведение е олицетворение на простащината,селенията и олигофренията!!! Румене, ако поне малко ти е останал акъл, в кухата глава, направи ни този подарък да не те виждаме повече в ДКУ-Плевен.
Беше ли мнението полезно? 25 2

Потребител: RS

Отрицателно мнение
02.04.2024 21:46
Румен Стойков, знам че четете мненията на служителите ви към Ваша милост! Знам още,че много се напрягате като ги четете, но това са реалните  мнения за Вас! Но  едно не разбирам и не зная, до кога ще търпим просташкото и вулгарно поведение  към  нас (ПРОСТИТЕ СЛУЖИТЕЛИ),както вие се обръщате към нас ? Ще ни зарадвате,ако си подадете молбата за напускане! Разберете,че нямате качествата за заеманата длъжност! С простотията си няма да стигнете далече!
Покажи повече >
Беше ли мнението полезно? 33 2

Потребител: Slujitel

Отрицателно мнение
02.04.2024 20:50
Румен Стойков и днес е показал, че злобата и простотията са водещи при него. Колкото и хора да накара да пишат тук и да подкрепят, то хората работещи с него го познават и им е ясен! Работата с него е натоварваща, винаги трябва да си нащрек за поредния му номер! Този човек няма да спре докато не изгони и последният служител, който не му играе по свирката!
Покажи повече >
Беше ли мнението полезно? 19 2

Потребител: Anonymous

Отрицателно мнение
02.04.2024 0:47
Въпрос към Васил Димитров, ако смяташ, че всички мнения са писани от един човек, то ми отговори. Как един човек сам ще си хареса публикацията между 6 и 10 пъти? Виж един пост с мнение за Румен Стойков колко пъти бива харесан, колко хора са съгласни с написаното! И сам си отговори дали този човек е харесван и уважаван от колегите си!
Покажи повече >
Беше ли мнението полезно? 42 25
Отговор до: Anonymous

Потребител: Slujitel

02.04.2024 7:57
Колега като гледам доста хора не харесват твоята публикация!
Беше ли мнението полезно? 1 35
Отговор до: Slujitel

Потребител: Anonymous

02.04.2024 9:04
Интересно, има нова активност. От вчера подкрепата за този човечец се е активирала. Умишлено? Каквото и да се прави едно е ясно...хората, с които работи не го харесват!!!
Беше ли мнението полезно? 32 2
Отговор до: Anonymous

Потребител: Хъни

02.04.2024 11:19
Харесваме или не няма да се махне, защото е нахален и нагъл!
Беше ли мнението полезно? 20 0

Потребител: Vasil DImitrov

Положително мнение
01.04.2024 10:52
Здравейте,
Казвам се Васил Димитров и съм бивш служител на ДКУ Плевен. Случайно попаднах на този сайт и за мое голямо съжаление виждам как се петни името на един страхотен професионалист - Румен Стойков. Призовавам администраторите на сайта да не допускат такива лични обиди и клевети и да проверят дали всички те се извършват от един и същи човек (IP и MAC адрес). 
За разлика от тези, които пишат коментари анонимно, аз излизам с името си и заявявам съвсем откровено, че Румен Стойков има съществено влияние върху изграждането ми като професионалист.

Профилът ми в LinkedIn - https://bg.linkedin.com/in/vasil-dimitrov-53aa18bb
Покажи повече >
Беше ли мнението полезно? 4 40
Отговор до: Vasil DImitrov

Потребител: Slujitelite

01.04.2024 13:18
Г-н Димитров, като бивш служител спокойно може да излезете с името си.  Няма да има последствия върху Вас от мнението Ви, за разлика от нас настоящите служители. Ако за Вас вулгарен език и просташко държание е професионализъм и нормално поведение, то за нас работещите с Румен Стойков нещата не стоят така. С уважение анонимните настоящи служители!
Беше ли мнението полезно? 33 1
Отговор до: Vasil DImitrov

Потребител: Rumbata e N1

02.04.2024 9:13
Румен Стойков, сигурно е накарал синът си да напише този положителен коментар за него,защото никой служител няма да напише такъв коментар за този селяндур!
Беше ли мнението полезно? 30 1
Отговор до: Rumbata e N1

Потребител: Slujitel

02.04.2024 21:55
Румен Стойков е написал сам това положително мнение за себе си. Никой не може да го търпи този вулгарен и прост човек.
Беше ли мнението полезно? 13 0
Отговор до: Slujitel

Потребител: 1%

03.04.2024 11:10
Rumbata e N1 ,  не е синът му! То момчето със  сигурност  го е срам,че има такъв олигофрен за баща!
Беше ли мнението полезно? 11 0

Потребител: Slujitel

Отрицателно мнение
01.04.2024 5:58
Колеги, готови ли сте за поредната доза простотия и наглост от Румен Стойков?
Покажи повече >
Беше ли мнението полезно? 20 1

Потребител: Slujitel

Отрицателно мнение
31.03.2024 6:33
Колеги от ДКУ Плевен,  днес бъдете нащрек. Румен Стойков го няма, но един от любимците му е там! Интригата се плете, всичко се следи!
Покажи повече >
Беше ли мнението полезно? 19 1
Отговор до: Slujitel

Потребител: Хъни

31.03.2024 10:05
И да ги няма неговите хора с разпитите, който налага над служителите ще разбере каквото му е нужно! Поне хората ще имат спокойни почивки без да им се досажда!
Беше ли мнението полезно? 15 1

Потребител: Slujitel

Отрицателно мнение
30.03.2024 4:17
ДКУ Плевен,  днес ще е един спокоен и ползотворен ден. Няма го Румен Стойков, няма ги и доносниците му! Работата ще върви леко, като няма кой да прави спънки!
Покажи повече >
Беше ли мнението полезно? 15 3
Отговор до: Slujitel

Потребител: Slujitel1

30.03.2024 8:47
Събота и неделя са ми любимите работни дни, защото мазното,просто и вулгарно човече (Румен Стойков) не е на работа.
Беше ли мнението полезно? 16 2
Отговор до: Slujitel1

Потребител: Анди

30.03.2024 10:37
Командир Стойков е поразяващ! Освен команди и нареждания да раздава друго не прави! Мързи го да гледа работа за 5 лева не върши, дай му само цигари да пуши!
Беше ли мнението полезно? 16 2

Потребител: Slujitel

Отрицателно мнение
29.03.2024 4:05
ДКУ Плевен,  готови ли сте за още един ден с Румен Стойков и простотията му? Този човек освен, че е изключително нагъл, прост и мазен е и некомпетентен. Това негово нарочно объркване на процеса на работа е отвратително. Непрекъснатата промяна на задачите, които поставя още повече товарят всички. Всъщност не всички...само тези, които искат да работят спокойно, неговите си любимци естествено правят каквото си искат.
Покажи повече >
Беше ли мнението полезно? 12 1
Отговор до: Slujitel

Потребител: Ари

29.03.2024 8:11
Всичко се прави нарочно, за да може Румен да изпъкне! Злобата и гнева, който има към хората пречи на работа! Но каквото и да си говорим никой няма да вземе мерки и Руменчо да си плати за всички злини! Ще продължи да се кълчи, да се разпорежда и да се мазни, защото новото му лице е мазненето!
Беше ли мнението полезно? 11 1

Потребител: Slujitel

Отрицателно мнение
28.03.2024 16:39
Румен Стойков е един рядко прост, вулгарен и отвратителен човек!!!
Покажи повече >
Беше ли мнението полезно? 12 1

Потребител: V

Отрицателно мнение
28.03.2024 14:12
Когато човек прочете за ДКУ си казва това е компания в която си заслужава да работи човек, но като поработиш малко и видиш колко некадърно ръководство има  с представител Румен Стойков, ти се иска веднага да изчезнеш!Лесно е да даваш команди, трудно е да ги изпълняваш и да се поставяш на мястото на хората! Но какво са хората за него едни пионки, който ги разиграва и прави каквото си иска с тях! Лично аз бях въвлечена в неговите интриги и не след дълго не ми беше подновен договора, като беше изтъкната супер нечовешка причина! Съжалявам хората, който са принудени ежедневно да го търпят! Същото така съжалявам, че не си потърсих правата и да докажа, че съм несправедливо изгонена, но и да го бях направила нищо нямаше да се промени, защото още в началото бях запозната от стари колежки, че Румен е човек на шефовете и да внимавам с него! Оказаха се прави този човек е супер злобен и отмъстителен!
Покажи повече >
Беше ли мнението полезно?